klippa mig imon !!! :o

Jag vill inte klippa mig vafan, men jag måste verkligen göra det nu, mitt hår e skitslitet bara för jag plattar det jämt -.- men vadå, jag vill inte ha skit lockigt varje dag! xd
aja, dagen har vatt hur bra som helst, skolan idag va la lite småseg så, men de e den alltid på onsdagar, haha mentorn idag va fan bäst xxxd hahahahah
Aja, efter skolan stack jag och moa till netto och köpte godis, haha, sen hem till mig och käka lite och så, sen va jag med henne idag, som ni kanske redan har fattat men ah xd
haha jo juste det bästa i skolan idag xxd   på matten, det va en uppgift: " pelle köpte 8 äpplen, han åt alla utom 3, hur många hade han kvar?"   Jossa ba: 5 !!!!    jag: men jossa han åt alla utom 3,  hon: aah, 8-3 e la 5 eller ? jag: men han åt alla UTOM 3, hon; JA MEN DÅ E DE JU 5 KVAR.     haha, sen fattade hon att de ba va 3 kvar och min mattelärare ba skrattade åt oss xd
orkar inte skriva mer just nu, vi ses hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0