I spending all my time stuck in yesterday

Okej, jag skriver idag ändå ^^
När jag vaknade idag låg jag kvar i sängen en stund och lyssnade på musik <33
Sen gick jag ner och åt och så, sen iväg en sväng med mamma..
Hade grymt tråkigt så jag messade tess så va med henne idag :D
Vi kollade på GRINCHEN :D <333 ååh, jag älskar den filmen grymt mke... sen ringde axel när vi precis börjat kolla på filmen, men snackade inte länge för hans mobil dog typ,.
Och sen har jag ätit taccos idag :D <3333
Va ute och gick lite med mamma också, hehe, skitskönt ute va det :o
Sen nu sitter jag här och har nyss snackat med axel och så, har tråkigt just nu -.-

Bästa helgen på skitlänge! <3



hittade en söt bild på älskade grinchen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0