(: <3333

Kom hem för en liten stund sen nu, va ju hos annie, sjukt kul, tack tjejer för kvällen ! Först så typ grillade vi och massa, blev riktigt bra faktiskt, sjukt gott, muuuuums,! Sen kollade vi på robinson typ, inte det roligaste programet men jag har ju alltid min mobil med mig som ni vet, så jag satt och smsade ^^
Sen satt vi på John tucker must die. haha den e verkligen bra, sen när jag skulle hem typ kom amanda, gustav, lenni, alexander, stoffe och axel, så tog jag följe med dom, det tog mke lång tid kan jag säga, sen så gick jag och amanda och alexander tillbaka till annie och skrämde dom som ba den ! xxd
hahahah. aah., nu är jag lite smått trött så ska nog sätta på en film, :D

Jag är jätteglad, hoppas du med är det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0