1 maj

Vaknade hemma hos frida idag eftersom jag sov hos henne igår xxd
Igår kväll va vi iaf ute lite med, annie, tess, marcus, rasmus och axel typ. det va la helt okej faktiskt. hehe, men de va kallt som faen ute igår kväll, sen idag när jag kom hem va hela familjen sugen på kladdkaka så då bakade jag det, och hela tiden när den va i ugnen frågade dom Hela tiden om den va klar och ah, sen fikade vi och så då, sen kom tess hit så solade vi och snackade och så :D<33
JAG ÄLSKAR VÄDRET !!! <333
Hanna lurade mig innan, vilket hon tyckte va jättekul, men fy jag blev jätterädd, hahaha. jag tänkte ju inte alls på att man fick luras på 1 maj..

Nu har jag typ duschat för en stund sen och håller på att sminka mig och så, ska fixa mig lite mer sen, sen ska mamma köra mig och frida till fållinge så ska vi va med axel och gustav ikv ! (:

Hoppas ni alla får en bra kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0