What a boring day!

Mamma väckte mig vid halv 12, att jag aldrig får sova hur länge jag vill ((x haha,
Sen åt jag och så, sen runt 1 tror jag stack jag och mamma ut till skeppshult och hälsade på min farmor, satt där en stund och tjatade, sen åkte vi och handlade,  kom hem satte mig lite vid datan, sen va jag sjukt trött så det blev att jag la mig och kollade film men somnade så jag sov i nog 2 timmar,.
Sen har jag bara ätit och duschat nu ikväll. eller jo jag följde med oliver och mamma och körde hem olivers kompis till burseryd typ, eller ah 1 mil utanför men ah, xxd
Sen har jag inte gjort något mer idag,.

Hur har eran dag varit ? ((:       bra hoppas jag



bild på min bror, mamma och mig från thailand ! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0