vill va mer än din vän ! (a)

wiho, helt ny blogg design, ((: va tycks ? (a)

har inte bloggat på några dagar nu, men det har inte hänt så mke kul så jag har inte haft så mke att skriva om, men iaf, igår va jag typ med min kusin sen på kvällen va jag i kyrkan så va det pizza tävling, och mitt lag kom 3:a xxd
haha, men den va inte jättegod, den bestod av, ost, köttfärs, chokladbollar,skinka, och punchrullar! ;D hahah, fy jaah,.

Idag vaknade jag vid kvart i 10 och kom på att marknaden började 10 och ville gå, så jag skyndade mig att klä på mig, äta, fixa håret och sminka mig, sen vid kvart över 10 åkte jag med tess och dom till burseryd, sen  vad jag på marknaden med massa, (a) det va skojs, sen åkte jag hem vid typ halv 2.
Sen direkt när jag kom hem åt jag lite sen bytte jag om och åkte ut till stallet, red ut en sväng i skogen med vicci och wioletta.
Sen kom vi tillbaka till stallet och typ mockade och sånt skit tråkigt...
Sen när jag kom hem gick jag och duschade och fixade mig direkt, sen nu är Isaac och jonathan och dom här ((:<33
Och nu ska jag vara lite social ! :D

Take Care ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0