The storm is not over,.

Mamma väckte mig, som vanligt (:
Jag skulle storstäda på mitt rum, så nu är det äckligt rent ;s haha, jag trivs juh i min röra (aa)
Sen iaf så åt jag lite och fixade, sen stack jag till ffrida, vi gjorde inte spec mke faktiskt, snackade mest  och så ! ;D
Sen stack jag hem o åt och skit, sen stack jag ut, så va jag med frida,gustav,john och marcus ((:
Aah, det va min dag det, har inte gjort så mke men ah..

jo juste på markanden igår va jag sjukt nära på att köpa världens sötaste lilla gris, men sen köpte någon annan den ;/ så jossa och dom sa att den skulle slaktas nu, huhu, den va fucking sötaste jag någonsin sett (aa)
sen kom jag hem och sa det till mamma och hon ba as garvade åt mig ! xxd

ha det bra alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0