Sjukt bra dag, men trött !

Det va ju sån där stavgång idag i skolan, så idag när jag kom till skolan hade jag först 2 ½ lektioner sen fick jag skjuts ner till vikabo elr va de heter där vi skulle gå ca 9 km typ, med stavar. det va jättebra väder ute, nästan förvarmt haha ^^
Sen orkade jag fan inte gå hela vägen hem, bor ju på andra sidan smålandsstenar därifrån. Så mamma kom och hämtade mig, sen när jag kom hem bytte jag om till badkläder så cyklade jag och frida ut till bolången, hehe,. de va ganska jobbigt direkt efter vi gått, när vi kom ut dit va det massa där men dom typ stack direkt, sen badade jag lite, haha, det va iskallt i vattnet, men när man kom upp ville man ändå i direkt igen ! 
haha, sen efter en stund kom hanna, alle, jonte, martin, lina, och lella, vi badade lite till och sen kom gustav och axel så satte vi oss på bryggan och snackade, hahah, sen kom lenni, stoffe och andy typ så badade jag lite till, hahahah,
ahh, sen cyklade jag och frida hem igen, så åt jag och lite sånt.
Sen var jag sjukt trött, så jag la mig och sov i 30 minuter ^^
Sen cyklade jag ner till frida så va vi inne på nöjet lite, sen cyklade vi till domarvallen, men de hade precis slutat så då cyklade jag hem igen, och domarvallen ligger typ på andra sidan smålandsstenar, och nu e jag skittrött, och sitte här och lyssna musik och segar som bara den!
Imon blir det frida ! <3    jag älskar dig sjukt mycket gumman,. <3

Take care <3



Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: tack så jättemkt :D

2009-04-30 @ 09:13:20
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: frida, jennifers bby :) <3

ÄLSKAR DEJ MEGA BALLA ASA MYCKET :) <333333

2009-04-30 @ 10:52:41
URL: http://ffriwdaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0