My life would suck without you..

Sitter och snackar med Lousie på msn, så otroligt glad över att jag fått lära känna dig gumman <3
ingenting ska någonsin få komma emellan oss igen.
idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt 10 och åt och lite sånt, sen vid 12 tror jag åkte vi ut till stallet och så va det så underbart fint väder så jag passade på att rida lite ! ((:
mamma tog några kort med min mobil, men orkar inte lägga in dom ;)
Sen kom jag hem så duschade jag och fixade mig lite snabbt, sen åt vi grillat och sånt..
Jag hade inte en aning om vad jag skulle göra ikv, så jag har bara suttit här typ, snackade med axel i telefon en stund innan, sen va jag ute och gick för bara en liten stund sen..
jaah, nu kom jag på att jag vill byta design på min blogg, jag får se om jag kmr på något bra,. ((:

See you all tomorrow..

Kommentarer
Postat av: Louise

aaww. nej aldrig att något ska komma emellan igen!!

du är fin jennifer!! BÄST

2009-04-18 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0