love is so confusing

Kärlek är verkligen förvirrande ibland,.  som nu, jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar dig så sjukt mke, men jag vill ändå inte förstöra våran vänskap, du är min bäste vän, men du är den enda jag vill ha, åh, jag vill att du ska va min, alltid när du inte är vid mig så saknar jag dig enormt mke och kan inte sluta tänka på dig,.



dagen har varit ganska bra, skolan va la helt okej, nästan !  idrotten va sjukt tråkig, fotboll suger har jag kommit på, iaf att spela. svenskan idag va sjukt rolig xd, fan va vi skrattade åt henne,.
Efter skolan när jag kom hem va det hur stökigt som helst och jag fattade ingenting förens jag kom in i Tvrummet och såg att vi hade fått våran nya soffa, så jag hjälpte mamma att sätta upp den och så, för hon ville inte göra det själv, och kunde inte heller för den delen. sen satte jag mig lite vid datan, men då skickade hanna o tess sms och frågade om jag ville va lite så jag va med dom idag, sen nu ikv har jag varit i burseryd och kollat på fotbollsmatch, asså jag vet jag sa att det va tråkigt, men det e skoj att kolla (a)  Och givetvis vann smålandsstenar, faan då ,. haha jag vet att jag e konstig att jag inte hejar på dom jag borde, men jag hejar faktiskt på burseryd...
Sen kom jag hem och duschade lite snabbt och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Imon är det en ny dag, med nya möjligheter ! (:

Ha det bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0